درباره ما

 

درکنگره فیده حسن عباسی فر به عنوان استاد بزرگی شطرنج دست یافت  

 

حسن عباسی فر یکی از قهرمانان شطرنج کشور است که  با پشتکار فروان و طی سالها تلاش مستمر علارغم تمام مشکلات و ناملایمی ها این عنوان را برای ورزش کشور به خصوص شیرازیها به ارمغان اورد و با این احتساب فارسی ها هم  صاحب یک استاد بزرگ شدند تا زمینه ای برای رشد دو چندان شطرنج دراین استان شود.

ولی بد نیست به خلاصه ای از مقام های کسب شده توسط این استادبزرگ توجه کنیم .

در سال 69-70 قهرمانی استان – در سال 73 در حین خدمت سربازی

پس از ورود به فینال و قرار گرفتن در بین 5 نفر برتر در عین ناباوری قهرمانان آن دوره با ارایه بازی های ترکیبی زیبا به عنوان نایب قهرمانی کشور دست  یافت  وبه عنوان عضو تیم ملی جمهوری اسلامی راهی المپیاد جهانی روسیه گردید.

قهرمانی نیروی زمینی جمهوری اسلامی و قهرمانی ارتش از دیگر موفقیت های وی بود.

در سال 74 قهرمانی تورنمنت بین المللی آذربایجان را از آن خود کرد ودر عین حال بسیاری از اپن های کشور را فتح کردودر  مسابقات قهرمانی نیمه سریع کشور  در جای دوم ایستاد.

در سال 77 در میان قهرمانان برجسته ایران با مغلوب کردن بازیکنان مطرح کشور از جمله اساتید شطرنج احسان قایم مقامی.مرتضی محجوب .محسن قربانی و امیر ملاحی و دیگر بازیکنان مطرح کشور با اختلاف 1.5 امتیاز قهرمانی کشور را از آن خود کرد.

درهمان سال در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در کشور هلند حضور یافت و در با حضور در تیم ملی جمهوری اسلامی در مسابقات آسیایی در کشور چین با مغلوب کردن بسیاری از اساتید شطرنج مدال طلای انفرادی  را از آن خود کرد.

 

در سال 78 به مقام نایب قهرمانی کشور بسنده کرد و به مسابقات المپیاد جهانی کالمیکی اعزام شد.در سال 81 به عنوان قهرمان دانشجویان کشور در مسابقات ازاد دانشجویان جهان در کشور مالزی مقام قهرمانی جهان را از ان خود کرد.در طی سال بعد به عضویت تیم ملی به المپاد جهانی اعزام شد و به عنوان استادی فیده نایل گردید .

8سال به عنوان ریس هیات شطرنج استان فارس  زمینه ترقی شطرنج فارس را مهیا کرد و اولین مدرسه شطرنج را در سال 81 تاسیس کرد.

مسولیت کمیته مناطق کشور  .کسب مربیگری درجه یک کشور کسب عنوان استادی بین المللی.وعنوان فیده ترینرو حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در کشور بلغارستان و کسب عنوان چهارمی و کسب مقام های اول در تورنمت های ازاد کشور گرجستان و روسیه و غیره از جمله تلاشهای وی در عرصه شطرنج کشور بوده است.مربیگری نوجوانان در مسابقات جهانی ترکیه .هند و مسابقات آسیایی سنگاپور

 

 

 

 

 

 

-پرورش قهرمانانی چون امیر کوثری نیا قهرمان اسیا وقهرمان جهان در مسابقات رده سنی

- محمد زارع –کامران  خدادادی دارنده مدال برنز اسیایی .

پدرام سخنوریان و بسیاری از  جوانان که مقام های قهرمانی خود را مدیون زحمات استاد هستند. از دیگر نتایج تلاشهای استاد   بزرگ حسن عباسی فر  باید دانست.

 کتاب تخصصی تمرین کودکان مدرسه شطرنج از جمله کتابهایی است که توسط استاد تنظیم و به .

چاپ رسیده است.    

                                              



آکادمی درجه یک شطرنج در استان فارس شیراز مدرسه شطرنج شیراز

بهترین هنرجویان شطرنج در شیراز مدرسه شطرنج شیراز

بهترین کادر مربیان درجه یک در شیراز مدرسه شطرنج شیراز

بهترین کادر اجرایی در مدرسه شطرنج شیراز

بهترین مکان آموزشی شطرنج در فارس شیراز

قهرمانان شطرنج شیراز مدرسه شطرنج شیراز

بازی های فکری در شیراز مدرسه شطرنج شیراز

آموزش اتلو مدرسه شطرنج شیراز

شطرنج شیراز مدرسه شطرنج شیراز

فروشگاه شطرنج شیراز مدرسه شطرنج شیراز

فروش شطرنج و کتابهای شطرنج در شیراز مدرسه شطرنج شیراز

 


 

وب سایت رسمی استاد بزرگ حسن عباسی فر، به عنوان مدرسه شطرنج شیرازشناخته شده است .

، شما می توانید مهارت های شطرنج خود را بر اساس عوامل متعددی عمیقا مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی ، قرار دهید.

از جمله بازی های اخیر خود ، ویژگی های شخصی ، و سبک بازی س ازگذراندن چند جلسه ، شما برنامه های آموزشی ویژه شخصی خود را ، که موضوعاتی است که شما بیشتر نیاز به مطالعه رئوس مطالب دارید در اختیار شما قرار می گیرید، و همچنین روش های آموزشی و مواردی ، که بهترین نتایج را طی یک دوره کوتاه از زمان به شما می دهد.

 

رایگان شطرنج که هر کدام در یک موضوع با توجه به برنامه ریزی داده می شود و کمک می کندبه اندازه گیری میزان درک هنر جویان از دروس ارایه شده. ، این یکی از راه های مناسب برای پیگیری پیشرفت می باشد.

 

برنامه های مدرسه شطرنج شیراز با رویکرد نوآورانه و اصالت خود ، سیستم های پیشرفته ای را برای بازیکنان شطرنج در سطوح مختلف به طور موثر با کمک مربیان برجسته آماده نموده است

 


 

"هنر جویان عزیز ،

 مدرسه شطرنج شیراز یکی از بهترین آکادمی های شطرنج درجه یک کشور می باشد

 

 مدرسه شطرنج شیراز که با نام استاد بزرگ شطرنج جهان حسن عباسی فر شناخته شده است طی سالیان متمادی همراه با بهترین روش آموزش و تدریس بازیکنان در شطرنج مدرن عملی نموده است.

روش بسیار جالب و موثر در تمام سطوح آموزش شطرنج ، از مبتدی تا قهرمانی ، برای همه هنرجویان از جمله در بخش شروع بازی،وسط بازی و آخر بازی، ، استراتژی ، تاکتیک ، بازی های موضوعی ، روند تفکر ، روانشناسی و در میان شطرنج و بسیاری موضوعات دیگراز تفاوت های عمده این موسسه است .

کمک به رشد خلاقیت ارتقا سطح هوش دیداری انالیز های موثر و بسیاری توانایی های دیگر را در شطرنج شاهد خواهیم بود..

موفقیت در ایجاد یک سیستم منحصر به فرد جدید از مربیگری ، که ثابت می شود با هر یک از هنرجویان موثر است از دستاوردهای مدرسه شطرنج شیراز میباشد..

، تضمین نتایج مطلوب در هنگام مسابقات. روش خوبی برای بالا بردن حداکثر بهره وری هر هنرجو است که ، به نوبه خود ، به آنها قدرت امکان مقابله بیشتر و بیشتر با تئوری پیچیده شطرنج را با سهولت می دهد. کل سیستم من این است که در ایجاد تمایل به مطالعه در هنرجو یان، که همیشه نیروی محرکه مورد نیاز برای هر بازیکن شطرنج مشتاق است صادقانه شطرنج باز را موفق کند.

 بنابراین ، اگر شما واقعا می خواهید برای بهبود بازی خود تلاش کنید و، تبدیل به یک بازیکن شطرنج بسیار قوی باشید ، قطعا به قوی تر ین استاد شطرنج نیازخواهید داشت.!

مربی حرفه ای قادر خواهد بود تا به هنر جو در رسیدن به موفقیت و ارتقا  سطح فعلی خودو کسب را ه دستیابی به آموزش ساده تر را به گونه ای ، که درک مهارت های بازی شطرنج رانشان می دهد کمک نماید .

شاید بیشتر بازیکنان شطرنج ، ادعا ی مربیگری داشته باشند ، اما -- یک استاد واجد شرایط -- کسی است که بیشتر وقت خود را نه تنها اختصاص به مهارت های شطرنج خود ، بلکه مهارت های تدریس خود داشته باشد،

 

برنامه هاي مدرسه شطرنج :

1.انجام  تعيين سطح

2.برگزاري مسابقات نوجوانان

3.برگزاري اردوهاي تداركاتي آمادگي مسابقات

5. برگزاري دوره هاي تخصصي

6. برگزاري آزمون جهت ارتقاء به سطوح بالاتر

7. برگزاري دوره هاي مربيگري و داوري با استفاده از مدرسين فدراسيون شطرنج

8. صدور كارتهاي پايان دوره

9- معرفي قهرمانان اهداء جوايز ارزنده

10. معرفي جهت اعزام به مسابقات و حضور در تيم هاي مختلف

11. برگزاري  برنامه هاي روانشناسي و مشاوره

12. ارائه درسنامه و دفتر تمرين  تخصصی مدرسه شطرنج شیراز

13 ارائه نرم افزارهاي تخصصي وآن لاين شطرنج

14. استفاده همگان از كتابخانه تخصصي مدرسه ،وسائل كمك  آموزشي

از دیگر امکانات خاص مدرسه شطرنج شیراز میباشد.

.

Copyright © 1395 - 1391 کلیه حقوق برای این وب سایت متعلق به مدرسه شطرنج شیراز میباشد.
طراحی : گروه طراحان پارس تسنیم